joi, 24 ianuarie 2013

Diverse flori pt. decor torturi I

Astazi a venit momentul sa facem si aceasta floare. Ea se poate realiza intr-o gama variata de culori, dar eu am ales sa va prezint pe cea rosie. In speranta ca va voi fi de ajutor sa realizati niste flori frumoase, am sa incerc sa fiu cat mai explicita.
Incepem cu pistilul florii. Acesta se face din pasta alba, apoi se coloreaza cu colorant pulbere. Pentru multitudinea de stamine, am folosit bombonele perlute albe si aurii.
Acum incepem realizarea florii. Intindem o foaie de fondant foarte subtire si decupam cu o forma de lacrima cinci petale.

Dam textura petalei cu ajutorul unei imprimante din setul de decupatoare de la Lumea Basmelor.
Subtiem petalele pe margine incercand sa obtinem o margine cat mai ondulata.

Pregatim sarmele pentru petale.
Pensulam o dunga de apa pe dosul petalei. Atentie sa nu dati multa apa. Sarma nu se va lipi in acest caz.
Lipim sarmele pe petale.
Punem petalele la uscat pe o suprafata curbata. Eu folosesc jumatati de role de la sulurile de prosoape de hartie.
Acum este momentul sa dam efecte de culoare cu ajutorul unei pensule cu parul moale. In cazul hibiscusului rosu, efectele le-am dat cu colorant pulbere maron.
Ne pregatim sa asmblam floarea. Avem cele cinci frunze, pistilul, banda de flori si o foarfeca pentru a taia banda.
Facem un buchet din cele cinci petale si pistilul in mijloc.
Infasuram banda prinzand bine tot manunchiul. Taiem restul de banda.
Aranjem petalele, le dam forma dorita, Taiem dim fondant verde steluta care acum nu stiu cum se cheama, dar o folosim la trandafiri, o punem si pe ea, facem si niste boboci, niste frunze frumoase si florile sunt gata de pus pe tort.
Va astept cu impresii si mai ales cu reusite.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu